مضرات FIT
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

روش کاشت موی FIT:

تکنیک کاشت موی FIT قدیمی ترین و رایج ترین تکنیک جراحی کاشت مو در جهان و به ویژه ایران میباشد.در این تکینک لایه ای از پوست به صورت نواری حاوی پیاز و ریشه مو برش و برداشته میشود سپس به قسمتهای کوچکتر جهت احیاء فولیکولهای مو تبدیل شده و آماده کاشت در محل دریافت میگردد .

 

مضرات FIT

در این روش در اکثر موارد علی رغم تبلیغات گسترده ی کاشت مو در هر بار عمل جراحی امکان کاشت مو بیش از 4000 تار وجود نداشته و اعدادی مانند 12000و 16000 تارتبلیغات کذب و صرفا در جهت جذب مخاطب میباشد.

در روش FIT در بیشتر موارد اثر بریدگی نوار پشت سر و بخیه های آن به صورت اسکار تا مدتی طولانی و بعضا دائمی به جای مانده و فقط در صورت بلند نگه داشتن موها میتوان موضع را استتار کرد.

در تکنیک کاشت موی FIT در اکثرت موارد خط رشد جلوی سر به حالتی غیر طبیعی و اصطلاحا موی عروسکی دیده میشود که بالطبع ظاهری زیبا و قابل قبول را تامین نمیکند .

پس از انجام عمل کاشت مو،بیماران ملزم به استفاده از شامپو و لوسیون های مخصوص جهت حفظ ،نگهداری و ترمیم مواضعی که تحت عمل بوده اند میباشند.

هرگونه استرس ،فعالیت بدنی سخت و استعمال دخانیات ، پس از انجام عمل کاشت مو میتواند منجر به ریزش مجدد موهای کاشته شده گردد.

تقریبا در اکثر مواقع افرادی که روش کاشت مو را انتخاب میکنند به تراکم موی مورد نظر دست پیدا نمیکنند و بسیاری از آنان پس از انجام عمل کاشت مو و پرداخت هزینه های جراحی به استفاده از روشهای ترمیم مو و یا در بعضی موارد به استفاده از پودرهای پوششی مانند Topic روی می آورند.

در برخی موارد نیز احساس کرخی و بی حسی در مواضع تحت عمل کاشت مو و حتی بعضا عفونت نیز پس از انجام عمل کاشت مو جزو مشکلات ایجاد شده برای افراد میباشد.

روش کاشت موی FIT ,FUT دارای محدودیت از لحاظ سنی و همچنین برخی بیماریها مانند بیماران قلبی و فشار خون میباشد، به عنوان مثال افراد زیر 28 سال و بالای 55 سال موارد مناسبی برای کاشت مو نمیباشند.

روش کاشت موی FUT :

در روش کاشت موی FUT نیز مانند روش کاشت موی FIT برخی مشکلات وجود دارند مانند: عدم دستیابی به تراکم لازم ، دوران نقاهت و طول درمان نسبتا طولانی ،محدودیت در فعالیتهای روزمره و امکان ریزش مجدد موهای کاشته شده.

برخی از افراد بر این باورند که در روش کاشت موی FUT آثار عمل جراحی در قسمت پشت سر وجود ندارد ،در صورتیکه در بسیاری از موارد دیده شده که پس از انجام کاشت موی FUT نقاطی به صورت بسیار مشخص در پشت سر فرد از پانچ های انجام شده به جای مانده است.

از دیگر مشکلات روش کاشت موی FUT میتوان به عدم رشد مجدد موها در مواضع پانچ شده در اغلب موارد اشاره نمود.

بسیاری از افراد پس از انجام روش کاشت موی FUT با این مشکل روبرو میشوند که به همان میزان که روش کاشت مو توانسته به موهای بالای سر که دچار ریزش شده اند اضافه کند،از موهای اطراف سر موسوم "مناطق اهدا کننده" میکاهد.





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: